Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2009 12:04 - Химия?!
Автор: beyondthevoid Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2275 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 09.04.2009 12:05


Въпреки, че повечето момчета, сме известни с това, че бихме си легнали с всяка, която е значително хубава, предполагам е нормално всеки да има вкус. Някой биха оценили едно момиче за хубаво, други - не. Външния вид има значение. Но какво може да предизвика външния вид.

Беше ми се случило преди 3-4 години (не помня точно). Бях на 16 години и колкото и да е странно, може би бях още емоционално нестабилен. Тъй като тогава още не се грижих толкова за външния си вид, не бях особено готино момче. Може би заради това се бях научил да не ценя момичетата толкова по външния им вид, а да ги опознавам (сега съм що-годе красив и за мен външния вид има значение). Тогава го видях и се запознах за първи път с въпросното момиче. Не беше особено хубава (тогава това нямаше значение), но беше добра и умееше да дава съвети, т.е. като приятелка беше идеална. Странното беше, че дори разговора да започне със супер тъпа и скучна тема (да не забравяме, че се интересувам от програмиране) винаги минаваше в интересна за двамата тема. Естествено аз по принцип като приказвам избягвам темите за програмиране и въобще всички теми, които може да ми са скучни или да са скучни на събеседника (затова толкова хора ме харесват, след като си поговорят с мен като човек с човек). Тя обаче обръщаше и скучните теми в други интересни за разговор. Въобще като познанство или приятелство щеше всичко да е много стойностно. Само че накрая се появява едно "НО", което разваля всичко. Колкото повече я виждах, толкова повече я исках (не като приятелка, а като момиче, но не за секс, а все едно съм влюбен в нея). Само че (тогава още не бях порастнал, затова по-надолу ще го обясня по-подробно) чувствах, че това момиче не е за мен.

Сега след известно време като порастнах, вече си имам оформен вкус за момичета. Тя по десетобалната система за външен вид я оценявам на 4 (3 и по-малко са т.нар. "грозни момичета", а 4 е що-годе приемлив вид, но да стане що-годе хубаво трябва поне 6). За характер няма да пиша оценки, ама направо ще го кажа, никак не е мой стил момичето. Не бих тръгнал с такова, нито бих си го пожелал. Въобще като едно цяло, момичето е от тези, които като се размина с тях по улицата, не бих им обърнал внимание. Или ако се заприказваме по чат или ни се отдаде случай на разговор, то няма да го запомня. Може би единственото нещо, което ще ми направи впечатление, е че може да и се има доверие, дори и да си някой непознат. Но, когато го видя на външен вид (било то на снимка или наживо) оценките ми се променят и едва ли не съм готов да свалям звезди от небето за да имам това момиче.

Самоизследвайки се (това ми е от малък, изследвам и изучавам всичко, което ме заобикаля, затова и разбирам от толкова много точни науки), сега спрямо преди съм в емоционално стабилно състояние. Вчера поради линка, който бях сложил на скайп, въпросното момиче ме попита какво е това. Обясних е, че е флашче на синусоидален генератор за звук (т.е. започнах глупава тема). Естествено темата се промени на нещо по-интересно. Случи се така, че тя ми прати нейни снимки (без да каже, че са нейни). Беше с различен цвят коса и на снимката лицето не се виждаше. Поради промяната на външния и вид (и липсата на лице на снимката), не познах веднага, че е тя, ама момичето на снимката ми направи силно впечатление. Оказа се, че е тя, просто с по-дълга и по-различен цвят коса и не беше облечена в обичайния си стил. И въпреки всичко, пак ми направи силно впечатление. Отново я пожелах. Тръгвайки си от работа обаче, чувствах това си желание, както все едно живота ти е черен, а се чувстваш весело, защото си пиян. Беше временна емоционална нестабилност и премина през нещо като изтрезняване, след което подобни мисли изчезнаха или ако ги имаше ми се виждаха смешни.

В последствие си спомних, че някога бях чувал понятието "химия". Мисля, че е това, но за първи път се сблъсквам с нещо такова на практика. На теория знам, че означава, че по някакъв начин един човек действа хормонално на друг. Мисля си, че е нещо свързано с външния вид. Дали, ако разбера какво е, ще мога да го пренебрегна? Някой друг случвало ли му се е подобно нещо? Знам, че имам задълбочени познания по човешкия харектер, но това не е точно психология. Затова не съм сигурен, че знам начин как да преодолея това...



Тагове:   момиче,   химия,   психология,


Гласувай:
0



1. анонимен - za6to ne se sre6ne6 s neq i ne vidi6 ...
09.04.2009 13:05
za6to ne se sre6ne6 s neq i ne vidi6 kak ti deistva v deistvitelnost... ne tuk iz neta..
цитирай
2. beyondthevoid - Ми както съм го написал...
09.04.2009 14:54
По-горе пише, че сме се виждали. Точно затова щеше да е добро приятелство. Със сегашната ми най-добра приятелка можем да се виждаме супер рядко, защото е от друг град. Няма излизания, купончета и т.н. С предишната ми най-добра приятелка беше забавно, ама тя ме сваляше (когато беше пияна)... А с тази можеше да стане приятелство (без да има от онези пречки, които пречат на приятелството между момче и момиче). Да, ама като сме излезли, дори и в компания, държанието ми се променя, като е наблизо, без аз да го искам. Пък като момиче никак не ми харесва. Позаинтересувах се и разбрах, че и тя не ме харесва като момче, ама като приятел всичко е ОК. Точно това е объркващото, как може да ме привлича момиче, което не харесвам?
цитирай
3. анонимен - moje da te privli4a intektualno. . . ...
09.04.2009 16:15
moje da te privli4a intektualno.... koeto za men e po vajno ot van6noto privli4ane..moje da e 4arovna.., inteligentna, bogata du6evnost..i teb tova da te privli4a...
цитирай
4. beyondthevoid - Ами...
10.04.2009 13:12
Не я познавам толкова добре. Не знам до колко е интелигнетна, но щом сменя повечето теми, значи не особено много. Това, което е на първо впечатление, е че обикновено момиче. Единственото, което съм забелязал в нея, е че не всякаш не изпитва омраза към никого, но не може да е от това, защото щеше да ме привлича и докато си чатим или нещо такова, както беше с една друга приятелка. Не мога да кажа дали е с богата душевност или не, защото не я познавам толкова добре. Тъпото е, че става така, само когато я виждам, което значи, че може би е нещо от външния и вид, но пък външния и вид не е нищо особено.
цитирай
5. darkanion - аз пък си мисля, че е точно психология.
13.04.2009 18:21
то е нещо като хипнотизирането.... ъмм, мже би аз го разбирам по един грешен начин, но да кажем, че информацията в мозъчните клетките на всеки човек е "поставена" в точно определени клетки. и за всеки човек е точно индивидуално. интересното е, че ние възприемаме "грозно" и "красиво" според начина, по който ни е наредено съзнанието, мисълта, душата ни ако щеш. и нашия свят отговаря точно на тази наредба. и когато видим нещо или някого, подсъзнанието ни, което винаги си работи, разбира кво да направи - тва е играта му с хормоните - кой хормон да пусне да тече по тялото ни. т.е. да гледаш и да реагираш на момичето като вълка по филмчетата на красивата червенокоса "мацка" или да ти е все тая.

Общо взето, както е казал Левски за времето, но перифразирано - "ние сме в света и света е в нас". Човешки същества сме ;)

1 бол глупости, сега към темата :D:D
Именно заради това се казва, че приятелство м/у момче и момиче не може да съществува. И по книгите съм чел, че е така, затова една героиня до края на книгата се дърпаше от момчето (накрая обаче стана ясно, че той винаги я е обичал о.0 ) . На мен ми се е случвало... да кажем, че това е една от възможностите да реакцията на това момиче - зради харесване развали приятелството ни и не обшувам с нея от няколко месеца. Другата, по-рано, беше Илияна, но пък с нея продължихме да си пишем, за съжаление, още няколко месеца. Но пък не затова и с нея спрях да си комуникирам, освен да й кажа, че е зле...
Така че, не знам как да ти помогна :)

а, още нещо, както го има това с миризмата при животните, има го и при хората, заради някакъв си секрет в потта. Ако по някакъв начин тялото ти реши, че тоя секрет му харесва, то оттърване няма, ше ти завърти главата за нула време...
цитирай
6. beyondthevoid - Съгласен съм с теб. Но не мисля, че е ...
13.04.2009 19:22
Съгласен съм с теб. Но не мисля, че е миризма, защото снимките не предават миризма, само визия.
Относно приятелството между момче и момиче - това дали е възможно съм готов да споря. Ако успееш да възприемаш едно момиче като човек повече, отколкото като момиче, то можеш да си приятел със същото. Въпрос на усет какво чувстваш, когато сте близо един до друг. Може за някой да звучи странно, но с нито една приятелка нямам сексуални желания, нито хормонални усещания, освен ако не стане нещо, че да има очевАдно нарочно предизвикани такива.
А колкото до това, което съм описал по-нагоре, мисля, че случаят е по-особен. Обикновено едно момиче или го харесвам или не. В тоя случай говорим за привличане, когато не го харесвам. Точно това е объркващото... Трябва да намеря друг подобен случай на моя и да го изследвам като трето лице, за да видя какво точно може да е причината за такова привличане.
цитирай
7. darkanion - и аз мисля, че
14.04.2009 14:23
приятелство м/у момче и момиче може да съществува. имам много добри приятелки и наистина ги въпзриемам повече като такива, отколкото като сексуални обекти.
наистина е странен твоя случай..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: beyondthevoid
Категория: Лични дневници
Прочетен: 151883
Постинги: 55
Коментари: 47
Гласове: 564
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930